Thursday, June 18, 2009

tag lagi!!

Sebenarnya malas nak menulis blog rini...asik ketawa sepanjang hari. senang hati? takde la..susah hati la...sbb tu asik ketawa.supaya..segala susah hati tu dapat dilupakan. Rutin aku seperti biasa..membaca blog kawan-kawan. so, kali ni aku di tag oleh Robot.

oklah here my answers:-

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??

.last sekali beli roti ngan tuna and susu strawberry dutchlady


2. Apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
.family dan kawan-kawan aku


3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
. bora2 palace of golden horses (sebenarnya aku pun tak pasti..hahha)


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
. entahlah.. semoga berkekalan lah hendaknya..


5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
. (pinjam jawapan robot gak la..hehe)Ye. Tak. Ye. Tak. Ntah!


6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
.restoran mamak belakang opis aku kat KJ.ari2 makan pun aku tak tau nama restoran tuh. ahahha


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
.hilang punca



8. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
.dua2


10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
. hrm..hrm..hrm... fariz irham entahlah..


11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
mana cukup 8, nanati dorang kecik hati kalau tak tersenarai. heh..
  1. fatah
  2. sacred cow teams dan gedixx.com
  3. Izwan Ariff
  4. Ain
  5. Elly
  6. Qaira
  7. semua budak mpp 06/06 uitm shah alam..
  8. budak umah 1-2-3 ,Blok 3 ,Kolej Puncak Perdana thn 2006-2007
** angahlinda dan kak Im (felicia LFF) merupakan kakak2 kesayangan aku dan juga sahabat baik aku! hehhe


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
.secara amnya ya, secara faktanya tidak. masih sendiri menggunakan tangan utk memasukkan baju dan serbuk pencuci ke dalam mesin basuh.


13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
.Venice,Italy


14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
. Robot
1.satu UITM
2. tapi kenal kat kapasitor-geng penulisan!

3. kongsi minat yg sama
4.baik
5. kepalagila2 tapi cam ala2 malu2



15. 8 perkara yang amat saya gilai
  1. main facebook setiap hari
  2. ym dengan insan tersayang2 setiap hari
  3. baca buku
  4. tgk cite hantu
  5. menonton wayang
  6. jalan-jalan/melancong
  7. shopping

16. Pelukan atau ciuman??
. both,please...heheh


17. 8 perkataan yang sering diucapkan

  1. ek?
  2. hahahahahah
  3. waklu
  4. sacred cow
  5. entah
  6. blur
  7. ler~~~
  8. okeh


18. 8 buah buku yang paling baru di baca??

1. Dan Brown- Angel and Demon
2. Norhayati Berahim-setiap jumaat
3. pipiyapong- kacip-blog hilang punca
4. mitch albom - 5 people u meet in heaven
5. Aweks KL
6. Cecilia Ahern-Place call here
7. Oracle, Java,.Net dan MySQL
8. Web-based development

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
  1. Rawan-Azharina
  2. Entah-afgan
  3. terima kasih cinta-afgan
  4. Bencinta-faizal tahir
  5. saviour/mimpi-anggun
  6. trauma-ayumi hamasaki
  7. berhenti bercinta-Flava
  8. jangan kau pergi-farahwahida
  9. dan semua la lagu dlm mp3 aku tuh...


20. Mari men'TAG' 8 orang lain...

aku nak tag
-abg din
- didi
- fairuz
- ain
- cikgu Ida
- apun
- mijie
- jumirah

No comments: