Thursday, June 4, 2009

known error proces

Hidup ini bagaikan satu process "known-error". dan sebahagian dari hidup, kita abiskan dengan mempertaruhkan hidup untuk melengkapkan process kehidupan. Berjalan, berlari..ketawa dan menangis ada sebahagian method yang digunakan dalam ribuan method untuk melengkapkan kitaran kehidupan.
untuk hari ini, izinkan aku berehat seketika dari lelah yang panjang ini. esok, lusa dan hari-hari berikutnya, aku akan kembali mula berjalan, langsung terus berlari. Aku tahu, jalan hari ini bertambah berat dan sukar...tapi aku akan cuba harunginya.
untuk sebulan..aku akan buktikan kebolehan aku...aku yakin aku akan perform!
untuk 3 bulan yang akan datang, aku semakin berdebar. Tapi, insyaallah...aku cuba yang tuk bertahan..aku pasti akan pergi.

hingga itu..terus mencuba dan mencuba..walaupun lepas ni akan terus menangis dan menangis. aite...ganbatte!!

No comments: