Monday, June 29, 2009

Edisi Khas untuk saudara Fairuz...

Ni entry khas untuk seorang kawan sahabat yang bernama Mohd Fairuz bin Hassan.

(Gambar : fairuz- tengah berbaju kuning)


Kerana dia..aku terpaksa mengeluarkan statistik ini:-

  • facebook - 316 orang kawan yang aku add
  • friendster -436 orang kawan yang aku add
  • raudhah.com- 19 902 orang user berdaftar di mana aku adalah salah seorang moderator di situ sejak tahun 2001 sampai sekarang
  • kapasitor - aku ada 64 orang tag team a.ka kawan yg di add daripda 2671 Members berdftar yang masuk ke kapasitor untuk membaca dan berkarya dn aku adalah salah seorg yg menghantar karya seni kat situ...
  • last but not least...setakat yg aku perolehi dari sitemeter reader di blog..aku ada 1707 orang readers termasuk ko sejak entry kekecohan tahun lalu...
  • itu belum lagi budak faculty aku..junior yang aku jaga time MMS dan sebagai..serta rakan-rakan dari university yang lain dan juga lelaki2 picisan yg aku jumpa time naik bus..hahaha
Jadi..kenapa setiap kali kalau entry aku marah ke..sedih ke..aku lepaskan perasaan kat orang..apa je aku tulis kat blog aku ni tanpa nama. dia selalu terasa...

Kenapa ek??


kalau dengan ko Fairuz....paling2 aku menyampah sangat..aku cakap je straight, pastu aku diam..aku invisible ym..fb (selain dari aku demam dan tak sehat) tu..pepaham la aku tgh menyampah sangat. selagi aku boleh gelak..ko boleh dengar suara aku bercakap dengan ko..selagi aku tak bertindak bertentangan dengan sikap aaku yg ko kenal...maka ko berada dalam posisi "selamat". HAHAHAh...


amik ko..tak pasal2...aku betul2 glemerkan ko dlm blog aku! padan muka ko!!!

1 comment:

xurs said...

tq..tq..tq..hahahahaha...bkn ape..sebab ade yg kene batang idung aku sbnrnye..sorry ye akak...hahaha..alor..tu just tanye je..