Friday, May 22, 2009

kepenatan yang melanda!

rini dah second day modul baru utk 3P bermula. ITIL module? alhamdullilah..aku dah lulus dengan jayanya. utk module kali ini..entahlah...aku cam susah nak bg tumpuan. padahal dah belajar kot. nak ulangkaji pun cam malas je. ehhehehhe.. tapi camana pun..kena score gak module ni. rugi beb. RM11k ok harga utk course profesional ni. kalau dpt kat kau..bleh p melancong jepun dah ni. hehehehe...
entahlah...sekarang ni aku malas nak pikir benda lain. yang aku tahu....sume pasal PSM aku je. malas dah nk pk. kalau 'dia' masih nak berdiam diri..aku tak boleh nak kata apa. tapi..setiap hari aku akan ingatkan dia.
Kesibukan aku pada program 3P yang padat ni..membuatkan aktiviti aku terbatas. Balik je class..dah flat.tido. dah dari blog si mijie... aku dapat tahu abang din (aizuddin a.k.a owner of Iexu) masuk hospital sebab denggi. Dengan seribu kemaafan,ku minta maaf sbb tak dapek nak melawat dia coz terikat dengan jdual class yg padat nih. apa pun, aku doakan dia cepat sembuh. Lagipun wedding jue pun dah dekat.
Byk betul wedding kengkwan dlm masa terdekat ni. Jue, abg shahrul...sue... pastu konvokesyen..classmates aku dulu, robot, adik azril, angahlinda,farah,dzuliza...wah padat jadual aku. pastu wedding incik Aso kat pahang. hehehehe....tak tau la...
malas dah nk pk.enjoy je la idup setakat terboleh.hehehehe

2 comments:

alif-mikail said...

tidur.. tidur..

penat pulak tidur lama2.. haha

rObOt said...

lya, pelan-pelan kayuh.hehe

nak tahu x, dulu my bf pernah sebulan xcntct bot, msg x, tpn x, even bot yg usaha cari dia, tp dia wt xth. rasa mcm sedey gler, tapi my friend kta, kawan dia lgla, bf bdk tuh setahun xcnct. masa tuh, bot rasa cukup bertuah. sbb xkena seteruk tuh (:

so, sibuk2 kan diri, biar kita xsedar masa berlalu (: