Wednesday, December 31, 2008

tahun 2008 kian berlalu,2009 mengambil alih....


Pejam celik..pejam celik..tahun 2008 dah hampir berlalu....hanya tinggal beberapa jam dari skrang. Saat ini, aku di opis.
Aku kira terlalu banyak kenangan yang aku lalui tahun ini. terlalu banyak pahit dari manisnya. rentetan dari kepahitan itu, blog ini jadi saksi. tempat aku meluahkan segala rasa isi hati yang terbuku di jiwa. Gembira,suka dan duka...tangisan semuanya disini. Malam ini..bila aku tidur, aku di tahun 2008 dan sebaik sahaja aku membuka mata, aku berada di tahun 2009.
2009..aku harap bawa satu perubahan...satu anjakan paradigma.
banyak perkara aku akan hadapi secara keseorangan mula ari ini. Tapi perkara itu semua bukanlah sesuatu yang akan membuatkan semangat dan keazaman aku berhenti setakat ini. perjuangan ini akan aku tetap teruskan...walau banyak halangan yang berada dihadapan. Insyaallah..dengan izinNya..aku percaya2009 bakal membawa banyak perubahan..insyaallah..harap2 camtu la..
2009..terlalu banyak impian dan harapan aku anyam..
dan seseorang aku sayang itu...aku masih menantikan mereka-mereka yang amat aku sayangi.

ok..sebagai satu pembaharuan...patut atau tidak aku tukar blog skin??apa pendapat anda?

No comments: