Wednesday, November 26, 2008

Aku tak tahu apa yang aku sebukkan lewat hari ini..

Kalu lah pencetus blogspot ni sediakan thrash bin, aku rasa..aku rasa,aku rasa..blog aku la yang mendahului. Banyak sangat draft aku yang akhirnya aku delete buang entah kemana. Cuti semester dah mula....dan aku kembali bertugas di pejabat awam. Menyiapkan database..adalah tugas utama aku. aku juga sebuk dengan majlis apresiasi seni: maya.
Boleh dikatakan, aku agak sebuk juga lah..selain memeriahkan diri aku dengan kesibukan tugas,aktiviti masa lapang dengan kembar dan angah...selebihnya adalah masa utk merehatkan diri dan menyesuaikan diri dengan keadaan semasa. penat, tapi cukup menenangkan diri. Tak perlu memikirkan tentang perkara yang tak perlu nk di pikirkan lagi.
selain keje2 yang menimbun, serta aktiviti sampingan.....aku selalu jugak ber 'gathering' lewat kebelakangan ini. As always..the same faces. tak kawan-kawan sepenulisan..kawan2 mpp...atau pun kawan sepejabat. Aktiviti di pejabat juga seperti biasa....keje..gosip..politikus dalaman.
oh ya..fred datang melawat aku di opis petang ni. waaaa..windu nya,dah lama kami tak ketemu. rasanya kali terakhir cuti dua sem lepas...si Fred datang ke penang tgk kawan dia kawen. Dikesempatan itu lah,kami berjalan-jalan bersama di sekitar Penang. mengigat kembali detik karniawan ke-6 di USM. kelakar..pikirkan balik.
Malam ni ada futsal game, tapi sebenarnya aku masih terfikir..aku tak selesa nak bermain. Perasaan aku. Aku tak suka sebenarnya..tapi...entahlah..biar apa yg terbuku dalam hati tu tetap di situ. tak perlu ada orang lain tahu apa yang bermain di hati,minda dan benak ku.
dah abes opis hour..aku nak balik. daaa..

aku windu kan satu manusia..yang aku tak pernah miliki dia..walaupun aku tak patut rasa kehilangan sebab tak pernah memilikinya..tapi aku sangat rindukan dia. rindu utk berbual dengan dia...rindu utk bercerita ttg mimpi aku..rindu utk bgtau dia tentang apa yg aku suka..

ok laaa..bye...

jom pulang!

No comments: