Monday, September 29, 2008

Aidilfitri


Ramadhan berlalu..syawal menjelma lagi. Di kehadiran syawal ini, aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Di sini,aku ingin menyusun jari memohon ampun dan maaf seandainya ada coretan-coretan, kata-kata yang terlarik di muka blog ini melukakan hati atau mengguris hati mana-mana pihak sama ada kebetulan atau tidak.
Di kesempatan ini juga...aku ingin sekali mengucapkan salam lebaran penuh kasih sayang buat keluarga yang teramat di kasihi..mama,abah,along,adik,kak sarah,angah linda,kak hana dan fatah yang selama ini sentiasa berada di sampingku susah dan senang. Buat sahabat-sahabat yang di kasihi...rakan-rakan barisan perwakilan pelajar sesi 2006/2007 UITM Malaysia sepecially Yumiza,Chenor,abg Din, Mie-G,farham,Kak Wyd,kak Ina,Ain,Didi,Ayu,Fairuz, Syameer,Kak Nana,Yang Maziah,Kak Syikin dll, UITM se-Malaysia specially MPP 2006/07 cawangan Melaka,Terengganu,Penang dan Perak..dan MPP IPTA/IPTS sessi 2006/07, rakan-rakan sekerja di Pusat Pembangunan Keusahawana Malaysia (MEDEC), barisan perwakilan Kelab Usahawan UITM, Kelab Usahawan IPTA/IPTS dai sesi 2006/2007 hingga sekarang, sahabat-sahabat kapasitor, team forum Les Copaque's Poduction Sdn Bhd, rakan-rakan di Sekolah Menengah Kebangsaaan Seri Nibong dan Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Rahman serta warga blogger
turut tidak di lupakan..yang disayangi Ahmad Faiz, Izwan Ariff, Ahmad Ruzaini a.k.a Matt,Henzman,Ami, cik Hidayah,Zuwairi,Azri,Raja Azwan,Fred,Kamal,adik syam,Fizi,Yasmin, Dina, Ekin,Fida,Timah,Yati,Henni,Saiful, Farah,Cik Thalasiah a.k.a Saloma Indah, laila hani,utk bakal housemate aku..ehehe.. hani zulaikha,ayu, fieza,kayon,team class B15A dan B16ctt. yang jauh di perantauan..Iman dan Luke di France,Firdaus dan Ammar di Jepun, Afiq di German,
kepada semua yang mengenali aku dan juga pembaca blog aku..selamat hari raya...maaf zahir batin. teruskan menyokong dan membaca blog prinzessin nie.

Selamat Berhari Raaya...

Maaf Zahir dan Batin...

Selamat Menduduki Final Exam pas raya nie..

Selamat Pengantin Baru bagi yang akan masuk ke gerbang perkahwinan..

raya...oi...raya...ehehhehe...

Selamat Beraya!

ps: ek...agak-agak ada tak duit raya untuk aku tahun nie?